fredag 8 juli 2011

Gymschema plus fägglad

Tröttnade lite på att bara flummarunt på gymmet nu, så i morse gjorde jag ett schema. Ville inte ha bestämt i förväg på vilken dag jag ska träna vad, så jag gjorde det oerhört simpelt:
Gymschema
I. Bröst och triceps
II. Rygg och mage
III. Ben och axlar

Så nu kör jag dem i tur och ordning, försöker att träna något varje dag även om jag inte gör det på gymmet, så det kanske dröjer länge mellan punkt I och II. Nu har jag i alla fall ett mål när jag är på plats. Kanske inte har kombinerat muskelgrupperna optimalt, jag har kanske med flit missat biceps och jag har heller inte specificerat övningar. Tänker att om jag inte innan bestämmer exakt vilka övningar jag ska köra så kommer det bli viss variation vilket är eftersträvansvärt.

Köpte nya shorts i går också - för plasmagivningspengar. Orangea Puma shorts från Stadium. Dessa plus min rosa iPod och gröna linne gjorde mig lite färggladare än vanligt - på gymmet då jag körde Punkt I - men det kanske är mitt ny "jag"? Eller? Va? Är det det?


Nesch, det är det nog inte. För övrigt är det ju klåpigt av mig att lägga ett filter som modifierar alla färger på fotot som jag laddar upp för att visa just mina färger. Smart.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se