fredag 26 augusti 2011

Hantelpressa mig där du minst anar det!

Jag körde hantelpress med 25:or i dag! Två stycken sexor gjorde jag. Försökte på en tredje, men det blev bara två reps då. Hur som helst så känns det väldigt häftigt att klara 25:or nu.

Av någon anledning så har jag alltid sett 25 kiloshantlarna som gränsen för vem som är stark och vem som inte är det. Så nu kanske jag är det. Nu kanske jag är stark och det känns ballt. Min självbild är typ så här nu:

Som om inte detta vore nog vad gäller oerhört goda nyheter så har även Mårten Klingberg börjat blogga igen! HURRA!
http://www.runnersworld.se/blogs/klingberg/rak-backhand-borg.htm

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se