lördag 30 april 2011

Fortfarande inget...

I morgon är det tre veckor sedan jag sprang. Kan fortfarande inte ta ett enda löpsteg. Men jag går ganska normalt nu i alla fall.

Träningen ligger såklart inte på hyllan ändå. Spinning funkar fortfarande vilket är en jävla tur. Jag var i simhallen i veckan också, frånskjutet var ett helvete men annars gick det ganska bra. Har börjat gå på lina också, det är vansinigt svårt. Men två tre steg brukar jag klara. Vet inte riktigt vad det ska vara bra för, men det är ganska kul och att bygga upp balansen kan ju aldrig vara fel.

1 kommentar:

  1. Startgrupp 6 blir det för mig =). Hoppas du kommer till start! Himla tråkigt när man gått länge och laddat för nått och så blir det kanske inte av!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se