tisdag 26 april 2011

Göteborgsvarvet

Nu har det gått två veckor sedan jag skadade min vad. Den är inte bra än och jag kan inte springa ett endaste steg. Tror dock inte att det kommer vara något långvarigt så jag är inte överdrivet orolig. Känns dock väldigt surt att jag inte kan nyttja den snöfria skogen.

I dag fick jag också startbeviset för Göteborgsvarvet, jag kommer tydligen starta i startgrupp tre. Känns nästan lite väl långt fram.

Min plan är att bli bra i benet tills dess och efter avslutat lopp fortsätta att springa ca en mil, förutsatt att benen känns ok efter loppet. Detta för att se om det är någon idé att delta på Stockholmmara veckan efter. Hur det än blir så kommer jag inte kunna göra någon bra prestation på något av loppen, men de kan ju vara roliga ändå. Får satsa på stämningen mer än tiden i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se