fredag 8 april 2011

Nya skor!

I dag köpte jag dem. Merrell trail glove. Har bara testat dem här hemma än, men de känns bra. För extra barfotakänsla så har jag inga strumpor i dem heller och så kommer jag nog att fortsätta att använda dem.


I helgen utbildas det nya instruktörer på KAUIF och det innebär massa olika gruppträningar. Jag tänkte att jag skulle testa stighandskarna på någon sådan aktivitet innan jag lerar ner dem. Nu är det ju inte mycket snö kvar i skogarna så nu kan jag ju snart börja klampa omkring i leran igen. Fantastiskt.

Jag köpte även, som vi ser på bilden, en nyckelhållare från Houdini. Den verkar väldigt smidig. En liten ficka som man har runt handleden. Perfekt då jag brukar tycka att fickorna i shortsen känns lite otrygga.

Både skor och ficka köptes hos Magazinet. En butik som jag fattar mer och mer tycke för.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se