fredag 31 december 2010

Anton Krupicka

Anton Krupicka är med i en ny liten film. Som vanligt är han helt fantastiskt inspirerande och imponerande.  Mer eller mindre varje dag under 2010 har han sprungit upp för ett berg som kräver att han tar sig 1000 meter rakt upp i luften. Efter att ha varit i Sälen och flummat omkring lite i bergen där (som har några hundra höjdmeter kvar till Antons bergs höjder) så kan jag inte annat än att tappa hakan. Han är fan bäst.
Han ser dessutom ut att springa barfota i sina skor. Jag vet att han brukar göra det på sommaren, men lite oväntat att han gör det i snö. Och jag som nyss i föregående inlägg trodde att jag var cool och häftig för att jag inte förfrös mina fötter. Ägd av Anton, men det ska å andra sidan mycket till för att man inte ska bli det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se