fredag 31 december 2010

Imponerad...igen!


Mina Inov-8 X-talon slutar aldrig att imponera. Jag har precis kommit hem från en löptur som varade i 34 minuter och ägde rum i skogen bredvid Campus. Det är några decimeter snö just nu, men det fanns ganska många upptrampade stigar även om fötterna ändå försvann ner under snön då och då. Inte så oväntat tänker varken ni eller jag. Det som imponerar och är oväntat är att jag inte frös, inte ens lite. Detta även fast mina skor är så tunna som ett par skor kan bli och jag hade endast ett par strumpor innanför dem. Greppet var som vanligt helt fantastiskt med dessa dojorna. Har ni dem inte redan, så köp dem nu. In och köp -> http://multisportshopen.se/
Knät störde inte så mycket även fast jag kände av det, ett nytt problem verkar istället vara att jag är lite snetränad. Både vid löpning och skidåkning så känns det som att mitt högerben jobbar mer än mitt vänstra. Antar att detta beror på att jag är så fantastiskt klantig att jag under mina rehabövningar endast tränat benet med problem, alltså det högra.
År 2011 kommer bjuda på varierad träning med varierande Tobiasar vilket jag ser fram emot. En Tobias har gått med på att börja vuxencrawla med mig och en annan Tobias att böra träna med mig i simhallens gym.
För övrigt är det ganska vettigt att jag satte mig vid datorn och bloggade innan jag tagit av mig mina skor. X-Talon <3

2 kommentarer:

  1. Låter som ett par sjukt vettiga skor. :) Vad kostade dem?

    SvaraRadera
  2. De kostar 995 kr på http://multisportshopen.se/ Inov8 X-Talon 212 heter de. Bara att köpa! De är i och för sig inte speciellt sköna att ha om man springer på asfalt eller ens grusvägar. Men på stigar kan de jämföras med vingar :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se