lördag 11 december 2010

Fortfarande sjuk...

Hade jag varit frisk så hade jag nyss avklarat ett marathon. Det känns hårt att ha missat det. Friskheten verkar dock inte avlägsen.
Kanske kan det bli lite skidor i morgon?
För övrigt läste jag nyss i Pasis blogg, och han verkar inte heller ha sprungit luciamarathonet. Så jag kanske bara missuppfattade de där med att han skulle dit.

Efter att inte ha rört en fena på över en vecka så känns mitt knä riktigt bra. Fast jag ska inte ta ut någon seger i förskott. Det kanske börjar fucka igen när jag anstränger det. 

2 kommentarer:

  1. Vad trist att du missade maran! Hoppas du blir frisk snart. Jag ska också åka skidor i morgon. Premiär för mig. Skaffade mig skidor, pjäxor och stavar i dag så nu jäklar!

    SvaraRadera
  2. Det blev ett par från Fischer. Jag testade typ 7 modeller från Salomon då jag skulle köpa ett paket där det märket ingick men de passade inte mig. Så jag fick ett par från Fischer som tydligen passade mig perfekt.

    Det där med valla är ju verkligen en hel vetenskap. Vi köpte glidvalla som man rollar på och sen "vanlig" fästvalla som man smetar på och gnider ut med ett korkblock.
    Det där med att ha ett järn och själv smälta glidvallan osv kändes lite överkurs haha. Då skulle man nog verkligen behöva ha ett eget garage att vara i.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se