söndag 12 december 2010

Veckosammanfattning osv...

Det är ju söndag så jag kör en veckosammanfattning även fast jag inte har mycket att säga. Sjuk hela veckan, börjar bli bra nu. Har nästan glömt hur det känns att vara frisk, men jag tror att det är nära nu. Fast jag vågar nog inte ge mig ut på någon träning i dag heller.
Testade just att göra 30 armhävningar, genomförandet gick smidigt och utan problem. Halsen reagerade dock lite märkligt efteråt. Vet inte hur jag ska beskriva det, men nästan lite torr i halsen, som om jag har en hostning på gång. Antagligen beror det bara på att jag känner efter. När man gör det så hittar man ju alltid något som inte är som det ska.
I alla händelser är det ett gott tecken att jag kan göra 30 armhävningar utan att kroppen säger ifrån under själva utförandet. För några dagar sedan så var det ansträngande att borsta tänderna så framsteget är stort och träningen är nära.

Jag bjuder på en youtubevideo som alltid maxar mitt löpsug. Den är nästan lite överflödig för mig nu, aldrig har jag haft större längtan till att beta av några mil. Men någon annan kanske är i behov, och då finns jag här för er.
Titta. Njut. Inspireras.

För övrigt så är Anton Krupicka min största förebild när det kommer till löpning. Jag har filmen som videon är en trailer för. Någon dag ska det komma en recension på den här i bloggen. Fast inte i dag. Emellertid kan jag avslöja att jag gillar den och att betyget är högt men inte högst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se