onsdag 12 januari 2011

Ich bin spinningmaster of destruction!

Dagens dag började med att jag drog till KAUIF och övade på mitt spinningpass, körde igenom det två gånger sedan gick jag hem och övade lite till. Att köra igenom passet två gånger innebär 100 minuters spinning. Jag kan inte säga att jag var helt oberörd av detta under själva uppkörningen sedan även om det  inte gav några stora men.
Det är ganska mycket meck med att lära sig ett helt pass faktiskt, massa olika (tre) positioner som ska sitta där de ska och när de ska. Alltså både på rätt plats och på rätt tid.
All in all så gick uppkörningen som den skulle i alla fall, några tabbar och några grejer som jag ska fixa. Men nästan oväntat lite klag faktiskt.
Det var bara två personer på uppkörningen vilket kändes lite märkligt. Speciellt efter som de då och då antecknade, vilket ökar den redan ganska höga nervositeten. Hoppas att det kommer lite mer folk på de riktiga passen sedan, så att det blir lite drag.
Möjligen kommer låtlistan förändras lite, men jag slänger in en bild på den här ändå:
Låtar som börjar med nummer 1 är uppvärmningslåtar
Låtar som börjar med nummer 2 är låtar som ingår i första "blocket"
Låten som börjar med nummer 3 är pausmusik
Låtar som börjar med nummer 4 är låtar som ingår i andra "blocket"
Låtar som börjar med nummer 5 är låtar som det stretchas till

Frågor och hyllningar välkomnas. 

3 kommentarer:

  1. LEILA K!!!! GRYYYYYYMT!!!!!!!! seriöst. bästa låten.

    SvaraRadera
  2. Kan ingenting om spinning, men är oerhört imponerad av ditt upplägg. Och att du klarade uppkörningen!!!! Riktigt bra gjort! Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis till att ha klarat uppkörningen! Superbra jobbat av dig.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se