måndag 10 januari 2011

Veckosammanfattning vecka 1 2011 (+spinning)

I dag var jag och tränade på mitt spinningpass som jag ska ha uppkörning för på onsdag. Låtarna är redan sönderspelade så de kommer antagligen bytas ut lite under terminen.
Spinningträningen pågick i strax under två timmar och efter det drog jag på stan och köpte ett par spinningskor. Ska dit i morgon också tänkte jag, så då kommer det nog lite mer info om dem.

Veckosammanfattning:

Måndag:
Traillöp: 42 min

Tisdag:
Traillöp: 33 min

Onsdag:
Vila (pluggade)

Torsdag:
Vila (pluggade)

Fredag:
Tänkte träna på mitt spinningpass, men det var stängt så det blev inget med det.

Lördag:
Vila (pluggade)

Söndag:
Vila (pluggade)

Inte den bästa av veckor, men jag är på G nu, 2011 post januari kommer nog bli bra tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se