lördag 29 januari 2011

Långpass

Det blev två dagars förskjutning på löpningen runt Alstern. Men nu är det gjort. 21,47 kilometer på 1:48:11 vilket ger ett kilometersnitt på 5:02. Det är samma snitt som jag hade på Göteborgsvarvet 2010. Alltså är jag mer eller mindre i samma form nu som jag var i maj förra året. Om det är bra eller dåligt har jag inte riktigt bestämt mig för än. Jag är dock nöjd över att det blev sub-1:50 vad jag inte är så nöjd med är att jag tappade min flaska till mitt Inov-8bälte. Antagligen ligger den ganska nära hemmet så jag ska leta lite när jag går till affären sedan.

Troligtvis kommer det en post till här i dag, då episod II i Projekt kött. Missa inte det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se