lördag 15 januari 2011

Vansbro Marathon

Det verkar gå bra för Vansbro Marathon. Förra året anmälde jag mig tre dagar innan loppet och fick då startnummer 16. Nu, för cirka två minuter sedan när jag anmälde mig fick jag startnummer 72 ett ganska högt nummer när anmälan bara varit uppe någon dag och det är 172 dagar kvar tills det är dags. Det känns bra att ha en plats där och alla som inte har det borde skynda sig att skaffa en för det är ett fantastiskt lopp! Jag funderar på att stanna några dagar där i Vansbro så att jag hinner simma också, är det någon som är på?
Bild från starten 2010

1 kommentar:

  1. Vad roligt med marathon. Jag är så sjukt sugen på att anmäla mig till Reykjavik Marathon men vågar fasen inte. Måste bygga upp så himla försiktigt så jag inte råkar ut för ännu en överansträngning. Surt.

    Svar: Ja en pannlampa vore kanske något att investera i. Annars så är det nog ett ganska säkert kort att ge sig ut på såna här dagar också. Töväder och blöta spår = få skidåkare i spåren.
    Visst fick jag slita som en liten blå men jag slapp veja för någon i alla fall. =) Alltid något.

    Vad har du för pannlampa? Är den bra eller vet du någon annan som du kan rekomendera?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se