söndag 16 januari 2011

Veckosammanfattning vecka 2 2011 och inköp som inte gick

Blev lite irriterad igår, försökte att beställa både skor och tajts, men mina pengar duger tydligen inte i USA.
Skorna är samma som min husgud Anton Krupicka brukar använda, jag tror även att han haft ett och annat finger med i spelat när de utvecklades. Tyvärr hittar jag ingen återförsäljare i Sverige utan fick försöka från New Balance egna sajt. Hittade även ett par grymma tajts, tänkte att de kommer funka fint både till löpning och spinning. Hur som helst så låg prylarna i kundkorgen och jag skulle bara skriva in lite adressuppgifter osv sedan skulle skor och shorts vara på väg hem till mig. Men ICKE! Tydligen går det inte att skicka saker från USA till Sverige. Oerhört frustrerande, man vill ju ha likadana dojor som sin idol. På ett eller annat sätt ska jag få tag på de där skorna.

Veckosammanfattning vecka 2:

Måndag:
Spinning: Ca 2 timmar

Tisdag:
Vila

Onsdag:
Spinning: Ca 3 timmar, två timmar träning på mitt pass och en timme uppkörning.

Torsdag:
Traillöpning: 12 kilometer

Fredag:
Traillöpning: 6 kilometer

Lördag:
Skidor: 21 kilometer. Tanken var att jag bara skulle ta en mil, men det gick så bra så jag tog en till. Detta var mycket lättare än de 16-17km som jag och brorsan åkte i Sälen. Snökvalitet osv är nog en ganska avgörande roll för hur det går när man åker skidor antar jag.

Söndag:
Vila

2 kommentarer:

  1. Hej. Kämpa på med dina pass. Har hört att det finns virtuella usa-adresser man kan skaffa. Skall kolla om jag har något bokmärlke.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Coolt, det vore ju supersweet :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se