måndag 31 januari 2011

Mitt andra spinningpass

Nu känner jag mig nästan som hemma på KAUIF. Jag hade mitt andra pass som instruktör i dag och det gick riktigt bra även fast det inte fanns någon mikrofon. Det var nästan bättre utan mikrofon faktiskt, för då slapp jag att hela tiden oroa mig för att flåsa och stöna. Bara att köra liksom.

Jag höll mig inte helt efter min planering på passet heller. Lät gruppen stå lite mer än annars och pressade dem lite extra. Det verkar ha givit resultat då mer än halva gruppen fick gå och fylla på sina vattenflaskor under den korta rasten som finns i mitten av passet.

På KAUIFs hemsida kan man nu klicka sig fram till en kort presentation av mig också. Vet inte om jag blev så nöjd med bilden, men va fan. Svaren på frågorna var ju också lite luriga, men vad ska man skriva då? Inte så lätt...

Dagens träning:
Spinning 60 minuter

1 kommentar:

  1. Svar: På Tuggelite var spåren helt okej. Backarna var isiga men på golfbanan var det rätt bra. Dock var "kanterna" på spåren väldigt låga så det var väldigt lätt att komma ur spår.
    Men helt klart åkbart. =)

    Vad roligt att du såg oss. Om du inte har ont i benen nästa gång får du komma fram och säga hej, haha. Vore jätteroligt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se