tisdag 15 februari 2011

100k-utmaning dag-3

Då var tre av tio dagar avklarade. Som jag utlovade i går så sprang jag samma sträcka fast med GPS-klockan i dag och den visade distansen 12,5 km. Ganska imponerande hur liten skillnad det är mellan en GPSmätning och en Google Earhmätning, Google sa ju 12,44 km. 60 meter "fel" alltså, inte illa.
Jag glömde att mäta sträckan med den snöiga stigen, men jag tittade på klockan ett par gånger där och såg att jag låg på ca 7-8 min/km. Men bara för att det går långsamt så är det inte mindre jobbigt om man säger så.

Dagens träning:
Löpning: 12,5 km på 1:06:51

1 kommentar:

  1. Tyckte du verkade bekant du med, också från bloggvärlden då =). Nja, var så väldigt mycket folk i vägen hela tiden och så har förkylningen inte helt släppt taget men skönt ändå! Hur gick det för dig?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se