lördag 5 februari 2011

Ett litet inlägg om dagen...

Passar på att tjata lite till om mina Asics Gel Hyperspeed. Har i dag totalt sprungit 17,86 kilometrar med dem på tiden 1:30:49. Detta var dock inte utan uppehåll utan jag stannade ju då och då för att göra olika grejer. Äta med Smulan, titta på 6-timmars och handla, stoppen är såklart inte medräknade i tiden. Skorna sköter sig bra även under lite längre pass så jag är fortfarande nöjd med dem. De första 10 kilometrarna tog jag på strax under 50 minuter, de sista 7,86 kilometrarna hade en tendens att vara lite långsammare då jag hade en tung ryggsäck på mig.

Dagens träning:
Löp: 17,86km 1:30:49 snitt 5:05/km

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se