söndag 13 februari 2011

100k-utmaning och veckosammanfattning V6

Jag är tre dagar försenad, men i dag gjorde jag mina första 10k av de 100 som skall avverkas de närmaste dagarna. Jag tog en omväg till dagens vuxencrawl för att komma upp i 10 km. Jag vill att mina 10 km ska vara sammanhängande, alltså inte uppdelade under dagen. Så i dag har jag faktiskt, med hemfärden sprungit 14,5 km. Här sprang jag:

Veckosammanfattning:

Måndag:
Spinning: 60 min (instruktör) Skorna var felskruvade så jag sabbade mitt ben.

Tisdag:
Spinning: 60 min. Skorna var fortfarande felskruvade.

Onsdag:
Misslyckat löp

Torsdag:
Inget

Fredag:
Inget

Lördag
Vila

Söndag:
Löp: 10 km 54:44
Sim: 60 min
Löp: 4,5 km 38:51. Handlade på vägen hem så sprang försiktigt med ägg i ryggsäcken, plus att benen var sega osv, gick lite med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se