torsdag 10 februari 2011

Kamera?

Bland annat tack vare ITW har jag blivit sugen på att börja fota och filma mer på mina löprundor. Jag höll på lite med foto osv för några år sedan och känner att suget växer nu igen. Problemet är att jag inte tycker att kameran i iPhonen är god nog varken för filmer eller foton, inte om jag vill göra något snyggt och coolt av det i alla fall. Så, nu skriver jag här för att få råd, jag vill ha en kamera som:

- är liten och väger lite
- filmar i formatet .MOV
- har bra bild- och ljudkvalitet
- inte kräver massa mjukvara
- inte kostar överdrivet mycket

Jag är tacksam för alla tips, även om de inte stämmer in på alla önskemål. Jag skulle också uppskatta förslag på funktioner och finesser som jag ska leta efter och eller undvika.

Om ni kommer med lite sköna tips nu så kommer jag med lite sköna bilder om ett tag...Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se