torsdag 24 februari 2011

Det blev ingen yoga...

Förra veckan hade jag tänkt att gå på yoga, har aldrig testat och tänkte att det kanske är bra för balans osv. Yogan förhindrades dock då jag fick hoppa in och ta ett spinningpass eftersom den ordinarie instruktören var sjuk eller något.
Jag gör ett nytt försök i dag tänkte jag i morse(jag tänkte det alltså på morgonen, inte i långa och korta blinkningar). Började med ett besök på gymmet. Körde lite av mycket och inte så mycket av något. Men det var gött att köra igenom kroppen. När det var klart gick jag till yogan. Hittar lokalen som låg lite i skymundan. Går in. Börjar hänga av mig jackan. Då kommer det en tant och undrar om jag ska vara med på yogan. Ja säger jag. Det är kurs i dag, så det blir inget, men du är välkommen nästa vecka svarar hon.
Lite märkligt att det ska vara så bökigt att få lite yoga. Men nästa vecka, då är det jag som blir yogi!

BTW, är det någon som har koll på vad man har för kläder på yoga?
Mjuka och sköna kläder står det på deras hemsida. Jag hade packat enligt de instruktionerna: Vibram till fötterna, t-shirt till torson och pyjamas till benen. Det hade varit både mjukt och skönt, ändå tror jag inte att det var helt rätt.

- Posted using BlogPress from my iPhone <-OBS! Ovanligt lång post för att ha skrivits på telefonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se