onsdag 2 februari 2011

Testpilot

Nu har jag precis sökt för att få bli testpilot för Vitargos nya sportdryck. Skulle vara ballt om jag blev utvald. Jag är inte så bevandrad bland sportdrycker men jag har testat lite olika produkter från Vitargo och det jag testat har jag gillat. Äter ofta deras Endurance bar när jag har långa träningspass eller inte hinner äta som jag borde. Alltså, jag använder inte deras bars som måltidsersättning, men om jag t ex ska träna på morgonen så brukar jag inte vilja äta frukost och då tar jag en bar mitt i passet istället, vilket jag nog inte hade gjort om jag ätit innan. Eller som i dag då jag hade föreläsningar och drog till simhallen direkt efter, då hade jag inte ätit något sedan frukost, så jag en halv bar efter jag sprungit till simhallen och andra halvan när jag simmat klart och skulle springa hem.

Drycken som jag kanske ska få testa kan ni också kanske få testa genom att anmäla er här: http://smartsontestpilot.se/life/bli-testpilot/ Det finns också lite mer info om drycken här: http://smartsontestpilot.se/life/om-testprodukten/ eller så kan man titta på filmen här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se