söndag 20 februari 2011

100k-utmaningen dag-8 kom aldrig

Det gick inte.
I dag, dag 8 stannar jag inne.
Hade tänkt att dra ut men det blir inte så.
Känner mig tjock i halsen eller vad man ska säga.
Är stressad och nervös pga lektioner som jag skall hålla i morgon.
Med tre löp kvar avbryter jag, inser att jag nog ändå måste avbryta i morgon om jag inte stannar i dag.
Tack vare tidsbrist blir det heller ingen veckosummering, men jag hamnade någonstans nära 10 timmar.
Lite över 60 km löpning.
Besviken, trött och förnedrad går jag och lägger mig nu.
God natt.

1 kommentar:

  1. besviken? 60 km springer man inte bara sådär på knappt en vecka. Sehr gut!
    Lycka till på lektionerna!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se