måndag 7 februari 2011

Prinsens Minne

Nu kan man anmäla sig till Prinsens Minne. Lika bra att ni gör det med en gång. De 1000 första som anmäler sig har chans att vinna en iPod shuffle. Inte så dumt! Då min bror är en av arrangörerna så fick jag agera testperson och blev därmed den första eller en av de första som anmäldes till loppet. Jag tvivlar dock på att det ger mig någon fördel vid utlottningen av iPoden. Lite synd då just en iPod shuffle står på min "att köpa-lista".

Nytt för i år är att förutom distanserna 21,1 km, 10 km och 4,2 km så kan de som dragit med sig barn till eventet låta de delta i det 300 m långa upploppet.

Jag var med och sprang år 2010 och satte då mitt pers på halvmaredistansen, 1:33:32. Det gick inte bara fort utan det var en väldigt fin bana också. Den börjar i ett bostadsområde men man kommer snart ut och springer längs havet. Ett och annat skogsparti hinns även med om jag inte minns fel. Vackert var det i alla fall! Vad som inte var vackert var jag strax efter målgången, men jag bjuder på en bild av det ändå. Man ska väl inte behöva se så vacker ut minuterna efter man persar va?

In och anmäl er nu:

Följ på twitter och fejjan också:

2 kommentarer:

  1. Heja heja!! Håller med, anmäl er nu.
    Nytt pers i år?

    //Bror Björn

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas och satsar på det, kanske redan på göteborgsvarvet och sedan en gång till på prinsens :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se