måndag 22 november 2010

Ironman Arizona 2010

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Haha, jag älskar dina videoinslag. Det är nästan som att vi umgås.

    SvaraRadera
  2. Testar googlekontot en gång till.

    SvaraRadera
  3. Lika bra att göra det :)
    Du ska inte exportera din blogg till blogspot också då? brukar ju inte vara så mycket meck med det faktiskt...

    SvaraRadera
  4. Hon vann för fjärde gången i rad såg jag. Chrissie Wellington, nästa gång är det Chrissie Grubb ;-) ! Funderar faktiskt på att anmäla mig till något triathlontävling. Mina styrkor är ju simning och cykel. Löpning är egenligen bara nödvändigt ont, men jag försöker få det att bli roligare.

    SvaraRadera
  5. njae...hon har vunnit ironman på hawaii tre gånger, borde blivit fjärde i år men då blev hon sjuk. Hon har totalt tävlat på ironmandistans tio gånger och har då vunnit varje gång :)

    Kul! jag är med lite sugen på det...fast på sikt...3-4-5-6år tror jag möjligen något kortlopp innan iofs :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se