torsdag 25 november 2010

Spinning

I morse drog jag till KAUIF för att välja lite låtar och planera hur man ska spinna till dem på ett lämpligt sätt. På tisdag är det ju nämligen audition där några instruktörer ska avgöra om jag håller måttet. Jag trodde att det skulle vara lätt och något som alla som försökte klarade. "Hur höga krav kan de ha när de inte ger oss någon lön" tänkte jag. Men nu kom det fram att de tidigare har underkänt personer som har varit dåliga på att hålla takten. Jag har ingen taktkänsla. Ingen alls. Fan.
Jag satt där och trampade i en dryg timme i alla fall, det får räknas som dagens träning. I morgon ska jag och Tobias simma. Denna gången ska jag köra lite hårdare än jag gjorde sist.

2 kommentarer:

  1. Spännande med audition. Får du välja låtar helt själv eller måste du hålla dig till en viss typ av musik?

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli spännande faktiskt, men lite irriterande om det går åt helvete pga taktkänslan :(
    Man får välja låtar helt själv, men de får inte ha för snabb eller långsam takt. Fast det är inte så noga :P så ja man får välja vilken musik man vill.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se