lördag 6 november 2010

Ny blogg!

Okej, då tänkte jag ännu en gång dyka ner i bloggträsket. Som vanligt tror jag att det just denna gången kommer gå oerhört bra. Men samtidigt inser jag att mitt bloggande inte kommer revolutionera mitt eller någon annans liv, men i bästa fall kanske det evolverar mitt lite i alla fall.
Angående bloggens namn så är jag medveten om att det är sjukt töntigt, men alla coola namn var upptagna så till slut fick jag ta namnet på en halvbra låt från Slagsmålsklubben, och här har ni den:


I alla händelser så tänkte jag att denna blogg skall tjäna som träningsdagbok. Men jag ska försöka att inte begränsa den allt för mycket heller, det kommer nog stå allt möjligt som har med träning att göra här. Vill man läsa om mitt sexliv, mina studier, vänner eller annat trams så får man leta efter det någon annanstans. Möjligen ploppar det upp något sådant i Twitterfeeden men annars kommer det nog vara glest med det. Tanken är också att eftersom många av mina vänner är precis lagom trötta på att jag alltid babblar om min träning så kommer jag kunna få utlopp för allt jag har att säga här istället för att fortsätta att påfresta mina vänskapsband allt för mycket.

Nu ska jag strax ut och springa, det blir 14km trail med mina Inov-8. Jag återkommer snart mer info om hur det gick!

Beam me up, Scotty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se