tisdag 9 november 2010

Videoblogg om snö osv

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Kul med videoblogg! Det måste jag testa.

    SvaraRadera
  2. Får du mina google reader-rekommendationer, eller avfärdar du dem som skräppost? Det är från mitt gmail-konto.

    SvaraRadera
  3. Jag har inte avfärdat något, tror inte att jag får dem då. Skickar du till min hotmail då eller?
    Vad innebär en google reader-rekommendation och vad ska jag göra med den när jag får den? Tack i alla fall :)

    SvaraRadera
  4. Fin naturfilm.
    Skrämmande hur sugen du verkar vara att åka skidor, måste jag bara säga. Lite psykopatiska drag där nästan, som Gunde skulle sagt.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hälsoblogg Blogg listad på Bloggtoppen.se